Selasa, 09 September 2014

Fendi būtu viens

Tik ilgi, cik es varu atcerēties, man ir pilnīgi apsēsta ar dizaineru somas. Es pavadīju lielāko daļu manu jaunības sapņo par dienu, kad es varētu atļauties nopirkt manu iecienītāko dizaineru somas. Šeit es esmu, aptuveni desmit gadus vēlāk, joprojām cer uz šo dienu. Lai gan man ir zināms, lai izlaistu ārā par manu rēķinus, lai nopirktu jaunāko moderns rokassomu, es vēl tērēt vairāk nekā $ 1000,00 par individuālu maisā.Meitene joprojām var sapņot, nevar viņa?

Es biju leafing caur kādu katalogos visā nedēļas nogalē, un es biju pārsteigta, cik neticami dārgas daži augstas klases dizaineru somas tiešām ir. Es zināju, ka tie bija dārgi, bet man nebija ne jausmas, cik ļoti dārgi. Oh ... nevainību jaunatnes! Es nolēmu, ka būtu lietderīgi, lai mūsu leģions uzticīgajiem lasītājiem, lai būtu ērts atsauci visdārgākajiem dizaineru somas uz planētas. Tātad šeit iet ...

Tas ir rakstīts par neskaitāmas reizes presē, gan blogosfēras, bet es vienkārši nevaru pretoties šo maz gem! Ja man būtu nosaukt par visu laiku mīļākie dizains māja, Fendi būtu viens. Es nezinu, kā viņiem izdodas to darīt, bet tie ir konsekventi spēj panākt pupuk hantu hayati eceran multiguna termurah untuk merk exclusive hormon herbal yang asli di neticami līdzsvaru starp inovāciju un klasisku dizainu, kas visus savus darbus. Fendi dizaina daži no visvairāk aizraujošu rokassomas modes nozarē, un "B.Bag" ir viens no visvairāk noejošs rokassomas pasaulē. Varētu domāt, ka $ 30,000 cenu tag varētu būt preventīvs, bet ne tiem, ar līdzekļiem, lai atbalstītu savu atkarību!

Vēl viens maisiņš, kas man ir devis pārāk daudz bezmiega naktis ir Hermes "Birkinas" maiss! Šie maisi tika nosaukti pēc Jane Birkin, ka oh-tā pasakains britu aktrise un modes ikona. Šie maisi bieži atkārtojas, bet nekad patiesi atkārtot. Ar cenu tag par vairāk nekā $ 20,000, tas ir viegli saprast, kāpēc viņi ir mīļākie pārdevēji lētu, imitācija rokassomas. Kā jūs varētu zināt, šie maisi ir pieejami tikai īpaša pasūtījuma. Turklāt, galīgās izmaksas būs ļoti daudz būs atkarīgs no materiāliem un aparatūru, ko izmanto to būvniecībā. Wow! Vai man ir nepieciešams sponsoru, vai kas?

Ja tur bija viens cits maisiņš, kas creeps vērā sapņos ar kādu regularitāti, tas būtu "Muse" no Yves Saint Laurent. Tas ir ļoti daudz, piemēram, tradicionālā boulinga maisu formas un dizainu.Pirmo reizi es redzēju viņu biju pie Saks Fifth Ave NYC, un no šī brīža es zināju, ka kādu dienu viņa būs mans. Ja man būtu savu ceļu, es izvēlētos oh-tā mīksta balta krokodilu versiju. Es nevaru iedomāties neko es drīzāk tērēt $ 20,000 uz ... malā no "Birkinas" minēts iepriekš maisā. Nebūtu es padarītu perfektu draudzeni? Vēlaties doties iepirkties dažkārt?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar